Date: 15th maj 2017

Ladda ner document

PDF 2,61MB

Välkommen till det tredje numret av Viewpoint, tidningen som levererar nyheter och åsikter från SNC-Lavalin Rail & Transit globalt - Nu tillgänglig online!

Spårburen trafik är allmänt erkänt som ett miljövänligt transportmedel, så det är passande att vår tredje nummer har ett "grönt” tema. I vår omslagsberättelse utforskar vi hur den senaste utvecklingen inom fordonsindustrin fortsätter att utvecklas inom detta område.

Vårt regionala fokus ligger på Storbritannien där regiondirektör Michael Grace berättar om hur man skapar affärsmöjligheter inom miljövänlig transformation, och hur Storbritanniens Digital Services har samarbetat med kollegor i Sverige för att driva gröna innovationer och förbättra våra kunders verksamhet.

Vi profilerar också spännande järnvägsprojekt: Evergreen Line i Kanada och två Purple Line projekt i Thailand och USA. Och slutligen får vi möta Amy Lezala från vårt australiensiska team, som vid 29 års ålder blev den yngsta internationella medlemmen i ”Institutionen för mekaniska ingenjörer”.

Läs den digitala upplagan här.

Downloads-Viewpoint-3

Dela med dig av sidan

Media Contacts

SNC-Lavalin's Media Relations team is your one-stop contact point for all questions, interviews, statements, comments and information about SNC-Lavalin and its affiliates.

The team handles requests from around the world, in several languages, on a wide variety of topics and issues, with regard for clarity, transparency, rigor and courtesy, while meeting legal requirements and making every effort possible to respect time constraints.

To reach the Media Relations team please email media@snclavalin.com